Мебелите са сред първите неща на които се обръща внимание при преместване.
Разглобяването на мебели определено не е най – приятното занимание за всеки, на когото му предстои местене.
В един офис винаги има доста шкафове и рафтове. Запомнянето на точно определеното място на всяка част – болтове, винтове, лайсни и какво ли още не! А кой си пази схемите за сглобяване на мебели?
Едно от най – добрите решения за премахване на този проблем е търсенето на майстор или уговорка с транспортната фирма. Често фирмите, предлагащи хамалски услуги могат да се заемат и с разглобяването и сглобяването на мебели.
Тази опция задължително трябва да бъде проверена заради два основни момента.
- Единият е техническата част – дали в офиса има необходимите технически средства, с които да бъдат извърши операциите по разглобяване.
- Вторият момент е наличието на достатъчно капацитет сред офис служителите, които да поемат тази дейност.
Защо е по – добре мебелите да се разглобят преди преместване?
Най-просто – заемат по-малко място. Но не само това е причината. Разглобените плоскости се опаковат добре от транспортната фирма и са предпазени от нараняване при всички останали дейности като качване и сваляне. Ами ако в офиса работят само жени? Дали е добра идея всички дами да се занимават с описване и запомняне на местата на всички дребни детайли? Когато се мести малка фирма може някои от персонала да се заеме с тази работа. Но ако става дума за преместване на голяма компания тази дейност няма как да бъде поета от служителите. Разглобяването и сглобяването на мебелите определено ще са дейности, които биха били свършени по-добре от професионалисти.
Сглобяването на мебели след преместване в нов офис.
Пристигнали в отлично състояние и готови да се настанят в новия си офис, мебелите имат нужда от специалист, който да ги върне в първоначалния им вид. Вариантът за разглобяване и сглобяване на мебели при преместване на офиса трябва да заеме място при търсенето на транспортна компания. Хамалските услуги не включват само носене на вещи от един офис с в друг. Хората, работещи в тези фирми обикновено имат необходимите инструменти за да сглобят всички бюра, столове и шкафове.
В много от случаите при преместване служителите и ръководството искат да продължат да работят и след смяната на адреса. Използвайки професионална помощ в първият работен ден със сигурност служителите ще могат да се настанят на новите си работни места и да ползват познатите стари мебели.