Домашният офис е все по – често срещано място за работа. Работата от дома изисква и обособяването на работно пространство.

Как лесно и бързо да се справите с организацията при преместването на офиса и в същото време това да не пречи на ежедневната работа?

Ето 7 лесни стъпки за това!

1. Направете общ план на преместването на офиса.

Ако знаете кога трябва да освободите старото жилище и да отидете в ново внимавайте с поемането на задачи. Направете пълен план за това кога какво ще се опакова и от къде трябва да се започне. Още преди започването трябва да знаете дали ще ползвате приятели като помощници или ще наемете професионални хамали.

2. Организиране и приоритизиране.

Опитайте се да приключите задачите си няколко дни преди деня на изнасяне или ги планирайте за след това. Освободете дните около датата на местенето, така че да имате достатъчно време да подготвите вещите за път и да ги разопаковате след това.

3. Бъдете внимателни с документите, файловете и книгите си.

Когато работите от дома със сигурност имате документи, USB устройства за съхранение на информация, специализирана литература във вид на книги или наръчници. Опаковайте ги внимателно и надпишете подробно кутията или кашона в който ще пътуват. Изхвърлете ненужните хартии и оставете само необходимото.

4. Архивирайте паролите и файловете си.

При преместване може да се случи всичко. За да се подсигурите е задължително да направите резервни копия на всичките си файлове и да си запишете някъде всички пароли и потребителски имена които ползвате.

5. Опаковайте офис оборудването си.

Независимо дали ползвате само преносим компютър или имате голям набор от различни специализирани офис машини – опаковайте ги добре. Отделете и внимателно сгънете кабелите, надпишете ги, затворете принтера и му извадете тонера, уплътнете кашоните и надпишете добре кутиите, като може да сложите и отличителни знаци за чупливост.

6. Вземате или не своето офис обзавеждане.

Ако го вземате е необходимо да го разглобите внимателно бюра, етажерки, столове, контейнери. Надпишете, опаковайте и подгответе за път. Ако обзавеждането остава в стария дом – трябва да си подсигурите ново.

7. Подгответе новото си работно място.

Предварително преценете къде в новия дом ще бъде ситуирано работното ви пространство и го подгответе за нанасяне. Осигурете си достъп и внимателно отделете кутиите за там след пристигане.